نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
روزی پر از اخبار نقل و انتقالات ! از درخواست الگری تا بی اعتنایی به شواین اشتایگر

روزی پر از اخبار نقل و انتقالات ! از درخواست الگری تا بی اعتنایی به شواین اشتایگر

امروز روز شلوغی در بازار نقل و انتقالات یووه بود و اخبار زیادی در این رابطه منتشر شد و واکنش های زیادی را نیز به دنبال داشت. در ادامه به صورت کامل این اخبار را بررسی خواهیم کرد.

 

تمدید قرارداد:

 

لئوناردو بونوچی و دیبالا دو بازیکن ارزشمند تیم یوونتوس در صدر لیست تمدید قرارداد باشگاه یووه قراردارند و سران یووه تصمیم دارند خیلی زود قرارداد این دو بازیکن را تمدید کنند تا خطر رفتن آنها را تهدید کند. گفته می شود هر دو بازیکن با افزایش دستمزد قابل توجهی مواجه خواهند شد.

 

متویدی:

 

من در آستانه ی پیوستن به تیم یوونتوس بودم ولی در نهایت با تیم فرانسوی ادامه دهم و این موضوع حاشیه های زیادی را برای من داشت. یوونتوس باشگاه جاه طلبی است.

 

خامس رودریگز:

 

امروز رسانه های ایتالیایی شایعه ای خاص را مطرح کردند و مدعی شدند یوونتوس یک بار دیگر علاقه ی خود را به این بازیکن ابراز داشته و آنقدر بر روی تصمیم خود جدی می باشد که تصمیم دارد مذاکرات خرید وی را برای او در همین زمستان آغاز کند. گفته می شود روابط این بازیکن با سران رئال چندان ایده ال نیست.

 

اکیپ نوشت:

 

پیش بینی می شود این بازیکن بتواند به صورت قرضی راهی یووه شود.

 

الگری:

 

گفته می شود سرمربی تیم یوونتوس از مدیران باشگاه درخواست خرید فوری یک بازیکن میانی را برای زمستان کرده و تاکید زیادی بر این موضوع داشته است.

 

شواین اشتایکر:

 

منابع نزدیک به تیم یوونتوس مدعی شده اند که این باشگاه هیچ علاقه ای به بازیکن آلمانی ندارد و تمامی اخبار در این رابطه شایعه می باشد.

 

زازا:

 

باشگاه ناپولی تصمیم دارد در زمستان مهاجم اسبق یووه را خریداری کند.

 

جوانان:

 

باشگاه یوونتوس به زودی 2 بازیکن جوان و آینده دار را برای ترکیب تیم جوانان خود خریداری خواهد کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: